söndag 12 juli 2009

KKK-frukost från ICA


Jag är en ostmänniska. Krämig brie, getost, kletig taleggio med kvittenmarmelad kan jag inmundiga när som helst. Jag är ganska kontinental när det gäller ostsorter. De kan vara rullade i björkaska, bortglömd i nån grotta i månader för att få rätt mögeltillväxt, de är från Grekland, Spanien, Danmark och Frankrike. Ju konstigare ostar desto bättre. Men igår fick jag ett meddelande via ostskivorna som gjorde mig skraj. Finns det nån där ute som inte gillar att jag äter utländsk ost? Frukostosten var från ICA och helt svensk, det måste finnas nån på ICA som gjort två helt perfekta hål i osten för att ge mig ett tecken att hålla mig till svensk ost.

3 kommentarer:

  1. Väldigt snygga KKK-mackor måste jag säga *S*

    SvaraRadera
  2. Alltså, VEM är det som sitter och hittar på orden till verifieringskoden?
    Till kommentaren ovan fick jag fylla i: ingerap? Varför får man inte rapa??? :-O





    :-D :-D

    SvaraRadera